Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φρίκη στη γειτονιές του Ίλιον

Αναγνώστης της στήλης μας έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας, περιγράφοντάς μας τη σκηνή δολοφονίας ενός γατιού που διαδραματίστηκε μπροστά στα μάτια του, αλλά και την αντίδραση της αστυνομίας όταν προσπάθησε να τους καταγγείλει το γεγονός. Τα σχόλια δικά σας.

Έχω τη βούληση να μοιράζω από λίγη ξηρή τροφή στις αδέσποτες γάτες της γειτονιάς μου. Την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου στις 18 και 45 πέρασε ένα αυτοκίνητο με δυνατή μουσική πηγαίνοντας αργά (με προφανή σκοπό να γίνει ενοχλητικός στη γειτονιά σκέφτηκα). Καθώς πλησίαζε στο σημείο που έτρωγαν οι γάτες, εγώ δεν ανησύχησα μιάς και πήγαινε αργά. Οι περισσότερες πετάχτηκαν μάλιστα και κρύφτηκαν κάτω απ' τα σταθμευμένα αυτοκίνητα στο απέναντι πεζοδρόμιο εκτός από ένα γατάκι περίπου έξι μηνών. Πλησιάζοντας το αυτοκίνητο, το γατάκι πετάχτηκε και ρίχτηκε στη μπροστινή ρόδα. Το αυτοκίνητο πήγαινε μεν αργά, αλλά όταν πλησίασε το γατί, δυνάμωσε επίτηδες την ένταση του ήχου (το αυτοκινητο είχε μικρή ταχύτητα, η ένταση αυξήθηκε απότομα). Όταν το είδα να ταράζεται του έκανα νόημα να σταματήσει με το χέρι βγαίνοντας καταμεσής στο δρόμο κραυγάζοντας με όλη μου τη δύναμη μια στιγμή πρίν το συμβάν. Εκείνος ατάραχος συνέχισε την πορεία του χωρίς να πατήσει φρένο (πράγμα που θα είχε σα συνεπεια να κοκκαλώσει το βασανιστικά αργά κινούμενο όχημα). Παρόλη την ψυχική μου φόρτιση, συγκράτησα τον αριθμό του αυτοκινήτου. Μέσα σε λιγότερο από μία ώρα βρισκόμουν μαζί με το άψυχο κορμάκι στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής μου θέλοντας να κάνω καταγγελία για το συμβάν καταθέτοντας την υποκειμενική μεν (ελλείψει άλλων μαρτύρων) πλην όμως σταθερή πεποίθησή μου ότι επρόκειτο για εσκεμμένη δολοφονία. Εκεί αφού άκουσαν την εκδοχή μου, με αντιμετώπισαν με ελαφρότητα λέγοντάς μου ειρωνικά " και τελικώς το γατί απεβίωσεν". Αρνήθηκαν τη σύνταξη καταγγελίας λέγοντας μου προφορικά ότι θα έκαναν συστάσεις στον κάτοχο του αυτοκινήτου. Το άν έγιναν συστάσεις ή όχι όποιος θέλει το πιστεύει. Με ρώτησαν μάλιστα και τι δουλειά κάνω, υπονοώντας προφανώς ότι αν ήμουν "κάποιος" θα δέχονταν κατ' εξαίρεση να τηρηθεί η νόμιμη διαδικασία! Το ότι δεν έγιναν συστάσεις το διαπιστώνει κανείς απ' το γεγονός οτι ο φονιάς περνα κάθε απόγευμαμε την ίδια προκλητική μουσική. Το Σαββατο 30 Ιανουαρίου μάλιστα περνούσε αντιθετα από τη ροή του μονόδρομου. Βγήκα στη μέση του δρόμου να προστατέψω τις γάτες που προσπαθούσαν να διασχίσουν το δρόμο και το έβριζα. Ο αμετανόητος έκανε μάλιστα να παρκάρει για ν' αναμετρηθούμε αγριοκοιτάζοντάς με μάλιστα. Θέλεις η οργή που έβγαζα, θέλεις το γεγονός ότι ήταν παράνομα στο οδόστρωμα, θέλεις το ότι του είπα ψέμματα ότι του έχω κάνει καταγγελία, θέλεις η παρουσία ενός αυτόπτη μάρτυρα-γείτονα που μόλις κατέβαινε απ' το μηχανάκι τον έκαναν να φύγει. Η πάγια στάση της αστυνομίας να μη δέχεται καταγγελίες όταν πρόκειται για φόνους κατοικιδίων αποθρασύνει τα αρρωστημένα υποκείμενα. Η νοοτροπία του " Άσε μη βρεί το μπελά του ο "άνθρωπος" δίνει τη δυνατότητα σε αμετανόητους φονιάδες να συνεχίζουν το έργο τους απτόητοι με τις ευλογίες της Ελληνικής Αστυνομίας.


πηγή parents.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ΗΜΙΑΙΜΑ ΓΚΡΙΦΟΝΑΚΙΑ

Χαρίζονται 40 ήμερων περίπου ημιαιμα γκριφονακια από μπαμπά καθαρόαιμο γκριφον και μάμα ημιαιμη και οι δυο γονείς είναι μικρόσωμοι. Τα μώρα θα γίνουν μικρόσωμα είναι 5 συνολικά ..(4κοριτσακια,1 αγοράκι)..μονό σε αληθινούς φιλόζωους. Θα δοθούν με την υποχρέωση να μπει τσιπακι και συμβόλαιο υιοθεσίας κατόπιν έλεγχου μας. πληρ. τηλ. αυστηρά με αναγνώριση 6945698887 ηράκλειο κρητης

Ημίαιμα λευκά λαμπραντόρ κουτάβια χάθηκαν στη Δροσιά

Xάσαμε τα σκυλάκια μας στην περιοχή της Δροσιάς. Είναι 5 μηνών ημίαιμα λαμπραντόρ αρσενικό και θηλυκό. Φορούσαν κόκκινο κολάρο και τα δύο. Δεν αποχωριζόταν ποτέ το ένα από το άλλο. Παρακαλούμε μάθετε κάτι επικοινωνείστε μαζί μου Ιωάννα 6932100957

Χάθηκε στα 'Ανω Λιόσια θηλυκό σκυλάκι, ημίαιμο γκριφόν

Χάθηκε στα 'Ανω Λιόσια θηλυκό σκυλάκι, ημίαιμο γκριφόν Έχει ασπρόμαυρο τρίχωμα και φοραέι θαλασσί περιλαίμιο Είναι αρκετά μικρόσωμη και την λένε Ραλλού. χάθηκε κοντα στο Αμαξοστάσιο της ΕΘΕΛ συνοικία Αγ. Γεώργιος Παρακαλούμε όποιος γνωρίζει οτιδήποτε για την Ραλλού να επικοινωνήσει μαζί μας: 210-2382925, himaira7@gmail.com Θα δοθεί αμοιβή για την εύρεση της