Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟ - Ελευθερία σ' ευχαριστώ ειλικρινά!



Με λένε ΤΖΟΥΦΟ και είχα ερλιχίωση (Η ερλιχίωση είναι μια σοβαρή και ύπουλη ασθένεια, που προκαλείται από τσίμπημα μολυσμένου τσιμπουριού) μένω σε μια ήσυχη γειτονιά στο Γέρακα...έχω καλούς φίλους εκεί που με νοιάζονται και με φροντίζουν.
Όταν ανοίγει ο καιρός έρχεται ένας βοσκός με πάρα πολλά πρόβατα και γεμίζει ο τόπος τσιμπούρια και σβουνιές μετα απο λίγες μέρες άρχισα να τρώγομαι πολύ, αχ αυτά τα παλιοτσιμπούρια, έχανα βάρος ζαλιζόμουν και ξαφνικά μια μέρα δε μπορούσα να πάρω τα πόδια μου... 
Οι φίλοι μου από τη γειτονιά άρχισαν να ανησυχούν, κι εκεί άκουσα για πρώτη φορά το όνομα σου “να την πάμε στην Ελευθερία Παπαδοπούλου την κτηνίατρο στην Αγία Παρασκευή” ένας άλλος φίλος φέρνει το αυτοκίνητο του με βάζουν μέσα σηκωτό, η κατάσταση μου πολύ σοβαρή αλλά το πάλεψε μου έκανε όλες τις εξετάσεις κι ας ήμουν αδέσποτος και πάντα ρωτά για μένα τους φίλους μου.

Θυμάμαι όταν μου πήρε αίμα τη πρώτη φορά “αυτό το σκυλί δεν έχει στάλα αίμα” αναφώνησε η Ελευθερία γεμάτη έκπληξη, όμως δεν το έβαλε κάτω, με γιάτρεψε...


Ελευθερία, Κώστα, Θόδωρε, Ελένη σας ευχαριστώ που μου σώσατε τη ζωή!!!

Τώρα όσοι διαβάσετε αυτό το post και σας περισσεύει κανένα ευρώ τις δύσκολες μέρες αυτές που ζούμε...βάλτε και σε μας τους αδέσποτους αντιπαρασιτικό κολάρο, το έχουμε ανάγκη!

Φιλία πολλά Τζούφος :)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ΗΜΙΑΙΜΑ ΓΚΡΙΦΟΝΑΚΙΑ

Χαρίζονται 40 ήμερων περίπου ημιαιμα γκριφονακια από μπαμπά καθαρόαιμο γκριφον και μάμα ημιαιμη και οι δυο γονείς είναι μικρόσωμοι. Τα μώρα θα γίνουν μικρόσωμα είναι 5 συνολικά ..(4κοριτσακια,1 αγοράκι)..μονό σε αληθινούς φιλόζωους. Θα δοθούν με την υποχρέωση να μπει τσιπακι και συμβόλαιο υιοθεσίας κατόπιν έλεγχου μας. πληρ. τηλ. αυστηρά με αναγνώριση 6945698887 ηράκλειο κρητης

Ημίαιμα λευκά λαμπραντόρ κουτάβια χάθηκαν στη Δροσιά

Xάσαμε τα σκυλάκια μας στην περιοχή της Δροσιάς. Είναι 5 μηνών ημίαιμα λαμπραντόρ αρσενικό και θηλυκό. Φορούσαν κόκκινο κολάρο και τα δύο. Δεν αποχωριζόταν ποτέ το ένα από το άλλο. Παρακαλούμε μάθετε κάτι επικοινωνείστε μαζί μου Ιωάννα 6932100957

Χάθηκε στα 'Ανω Λιόσια θηλυκό σκυλάκι, ημίαιμο γκριφόν

Χάθηκε στα 'Ανω Λιόσια θηλυκό σκυλάκι, ημίαιμο γκριφόν Έχει ασπρόμαυρο τρίχωμα και φοραέι θαλασσί περιλαίμιο Είναι αρκετά μικρόσωμη και την λένε Ραλλού. χάθηκε κοντα στο Αμαξοστάσιο της ΕΘΕΛ συνοικία Αγ. Γεώργιος Παρακαλούμε όποιος γνωρίζει οτιδήποτε για την Ραλλού να επικοινωνήσει μαζί μας: 210-2382925, himaira7@gmail.com Θα δοθεί αμοιβή για την εύρεση της